Så var denna vecka slut också, snart...

Den här helgen hade vi fullt hus. Fem personer och två hundar i vårat lilla krypin. Men det fungerade bra tycker jag och nu känns lägenheten jättestor när vi bara blev två igen..

 

Den här helgen har vi hunnit med flera afterskier, nattklubb och skidåkning. Vädret var dock inte det bästa. Snöstorm, plusgrader och regn. En blandad kompott.

 

Men den här helgen är inte slut än. Först ska jag jobba till klockan åtta ikväll och sen ska vi till Hamra på Summerparty. Det verkar som om alla har kommit på jättebra sommaroutfits förutom jag. Inte fan har jag med mig sommarkläder till fjällen.... Haha..

 

Om 22 dagar är jag tillbaka i Örbyhus..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback