Ni kan aldrig gissa vad jag gjort!

Om jag inte hade ont i magen nyss så fick jag nog det för ungefär fem minuter sen, av nervositet, glädje (kan man få ont i magen av att man är glad? Äh vi säger det!) och spänning?

 

Jag vågade klicka på knappen "skicka in anmälan" alldeles själv och nu är det gjort. Jag tog äntligen tag i det. I höst kommer jag förhoppningsvis (hoppas hoppas hoppas) att börja på Axelssons massageskola och utbilda mig till massör. Hur häftigt är inte det !?

 

Det bästa är att jag antagligen har jobb direkt efter. Jag kommer få jobba i bästa Ramundberget och ha bästa Mia som chef.

 

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu, fick massa energi och nu tittar till och med solen fram!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

du är bäst vännen, de där fixar du :D !

2011-04-18 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback