Disneyfilmer

Jag har fortfarande inte klivit upp ur sängen idag. Ont i magen och vet som inte vad jag ska hitta på idag. Jag har till exempel sagt att jag har åkt mina sista åk i backen för den här säsongen. Skidbackarna är inte i sina bästa skick nu längre... Så vad gör man då på sin lediga dag?

 

Jag ligger och kollar på film. Kollade precis på Disneys gamla Lilla Sjöjungfrun (och kan inte släppa att Ariel pratar jättekonstig dialekt..) och nu är det dags för Peter Pan. Såg precis att den är från 1953, häftigt att man fortfarande kollar på den.

 

Maddeleen eriksson


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är för att hon som har rösten till Ariel är ifrån Norge. Hon gör lilla sjöjungfru rösten till både, svenska, danska och norska! Helt sickt. Varför har man inte märkt det förrut?! :P

2011-04-19 @ 12:32:16
URL: http://littlestthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback