Det är i alla fall vår..

Okej, jag har lite feber. Jag har gurglat saltvatten (whisky hade vi ingen hemma...), tagt två alvedon och sköljt ner med pressad citron. Lagt i till bröd i bakmaskinen har jag också gjort då jag blir lite tvärtom mot hur alla andra blir när dom blir sjuk. Jag blir hungrig och sugen på mat. Bättre att svälja en storbrödbit med ost på än att ligga och svälja spott och känna hur ont det gör i halsen....

 

Jag måste vara frisk i helgen och nästa vecka. Jag måste.. Det värsta är att vi har sista bytesdagen på söndagen, ALLA stugor, lägenheter och hotellrum i hela Ramundberget ska städas, och vi satt och skämtade om att vi ville vara lediga och sjukanmäla sig. Det sista jag sa var "nu kommer jag säkert ligga i feber på söndag..." och vad är nu detta? Inte okej!

 

Jag ser inte framemot att jobba långdag imorgon. Städ+spa jippie.... Men det är ju i alla fall vår här. Växer Tussilago nedanför vår trapp :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback