Tillbaka i Örbyhus, igen..

Japp igår blev det städning på hög nivå. Vi packade in alla våra grejer i våra bilar. Ni skulle sett min lilla bil, helt fullproppad med kläder, en byrå, kassar med skor, glas, våffeljärn och kamerastativ..

 

 

Tänk om jag vetat att jag skulle hem till Örbyhus så snart igen så hade jag kunnat lämna typ allt i lördags och fått lite mindre att packa igår istället..

 

 

Lite konstigt känns det allt nu, jag är i Örbyhus, Niklas är i Halmstad och man kanske aldrig kommer vara i Mariefred igen (vilket är typiskt eftersom jag numera precis lärt mig vägen mellan Örbyhus och Mariefred utantill!)

 

 

 

 

Och just det! Frank och Mettemarit. Det var lite sorgligt en stund där när Niklas sa att vi var tvungna att spola ner dom i toaletten men som tur var ville Niklas farbror med familj ta hand om dom.. Puh, då kunde jag slappna av...


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX - VINN VALFRITT ASBALLT SMYCKE

Jävla fräck header bruttan!!!



Förresten, var gärna med i min feta tävling om du vill.. Man kan vinna ett valfritt asgrymt smycke från Hoofstore.se ;)

2010-09-08 @ 23:46:43
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe det var smart av dig :D

följa varandra på bloglovin? :)

2010-09-09 @ 14:17:46
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback