Kors i taket

Att städa och packa är verkligen inget att skoja om. Jag är helt slut, är så mycket i skallen just nu så jag behövde däcka lite i soffan.. Känns lite bättre nu efter en powernap och ett äpple. Bara att fortsätta nu då eller..?

Tidigare när vi kom ut från lägenheten var det någon som ritat ett kors i taket höhö.. Undrar om det är ett tecken. Ett tecken på vad har jag ingen aning om men ändå!



Nu är jag hemma själv, väntar på Niklas som är och tar upp båten och tvättar av den och gör den redo för vinterförvaringen.. Tills han kommer hem har jag tänkt att jag ska vara klar med min packning så ska vi kolla på tv eller någon film och mysa :)

Imorgon säger jag hej till Örbyhus igen och tänker att ikväll kan vara min sista kväll i Mariefred.. Konstig känsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback