Den som väntar på nåt gott

Idag kom löshåret som ett brev på posten (höhöhö), det kändes som en evighet att vänta på att mamma skulle jobba klart men sen var väntan över och vi satte igång.

 

Jag började med mammas hår. Lite ovan med allt hår så tog det närmare tre timmar att smälta fast alla 100 slingor i hennes hår.. Klockan hade då hunnit bli 10 när mamma började med mitt hår men van med att hantera hår som hon är var hon lite snabbare än mig och det tog bara två timmar :))

 

Nu är vi båda långhåriga och fina. Finjusteringen med klippning och så sparar vi till imorgon när vi fått lite sömn. Nu väntar min underbart sköna säng !

 

Såhär ser jag ut just just nu :) Tack mamma för hjälpen!


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack själv :)

2010-09-16 @ 08:38:27
Postat av: Josefine

Men du jag har helt missat att du är i Örbyhus! Jag tycker vi ska ses sen ska du få hjälpa mig att färga håret med!

2010-09-16 @ 09:02:20
URL: http://josefinegadle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback