Den Officiella Bröllopsserien

 

Dom har börjat rea ut allt som har med bröllopet att göra. Den här fina blåbär och lingonchokladen kostade nu bara 9kr. Blev som tvungen att köpa. Den är faktiskt väldigt god! Kunde köpa bröllopsmusiken också för en tjuga men jag var inte så sugen...

 

Kom i alla fall hem för en stund sen, har varit i Jönköping och lite runt där, har inte så mycket info att ge er om det för jag har sovit rätt mycket idag.. Niklas skulle bara lasta av lastbilen nu innan han kommer hem. Då ska vi fixa lax till middag. Ska försöka göra den du gjorde mamma, hoppas det funkar utan persillade för någon sån hittar jag inte :P


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Nu är tävlingen om presentkitet från Body Shop avslutad.

*Är du vinnaren? :)*

2010-09-24 @ 18:39:31
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback