Vad gör man

Vad ska man göra egentligen när det inte är någon snö ( =inga gäster =inga jobb)?? Idag för andra dagen i rad, tränade jag. Känns skönt. Det som också känns skönt är att jag inte känne mig så fruktansvärt galet otränad om man tänker på att jag faktiskt aldrig tränar!

 

Mitt mål med träningen då.. Nja jag tycker det är roligast att stretcha så får väl bli att jag ska gå ner i split/spagat till nästa år. Det kör vi på! Eller vad säger du Soffan? Vi ska ju alltid försöka med det, kan vara kul om jag lyckas någon gång hah ;)

 

Vårat lilla gym på hotellet. Skönt när man är själv!


Kommentarer
Postat av: Soffan

haha klart vi ska kunna de ;) bäst jag börjar träna jag med då :p

2010-11-30 @ 17:07:50
Postat av: Soffan

haha klart vi ska kunna de ;) bäst jag börjar träna jag med då :p

2010-11-30 @ 17:08:37
Postat av: Annika

Och här är man redan less på att skotta snö....

2010-11-30 @ 19:04:03
URL: http://nickanvanamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback