Funderar på att ta en tupplur först..

Åkte till Tierp idag med mamma, fin dag, massa fin snö på träden :)) Lidl, systemet och XLbygg var väl det vi gjorde och fikade hos farmor såklart. Jag var helt tom i magen så åt säkert 6 nybakade frallor hon gjort. Blev som en ny människa, hög på mitt knark, vitt mjukt bröd mhmmmm......

 

 

Just nu känner jag lite inre stress. Ikväll blir det antagligen lite fest, på söndag åker jag till Stockholm, på måndag ska jag träffa Matilda i Stockholm, på tisdag är det lunch hos Birgitta, på onsdag middag hos farmor.... Jag måste köpa pjäxor, sälja mina gamla, packa, köpa julklappar och förbereda mig mentalt att lämna Örbyhus i ett halvår.. Jo just det jag måste till Österby för att lämna in min tidrapport för när jag har jobbat på dagis, annars blir det ingen lön inte.... Oj oj oj inre stress var det va.....


Kommentarer
Postat av: Cissi

hehe jasså, ajdå =P ja lussebullar är supergott! :D

2010-11-19 @ 17:49:36
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Jeanette

ååhh tack så mycket!! :)

allt bra då?

2010-11-19 @ 21:49:26
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback