Audiko.net

Jag vet inte vad jag ska göra idag, känner mig riktigt uttråkad. Det enda jag vet är ju att jag ska lämna blod om jag vågar. Men annars då. Jo jag ligger med datorn på magen (och tandskenan i munnen)..

 

Kanske ska ta och tvätta? Men nej det är så tråkigt, gör det nästa vecka istället..

 

Jag har haft min Iphone i snart två månader men det var först igår kväll jag tänkte jag skulle byta ringsignal (från den där standard, tråkiga som alla andra tråkmånsar också har..). Märkte att det inte bara va att välja en låt från spellistan utan den måste vara klippt till 30 sekunder och sen läggas i en speciell mapp på datorn och sen synkroniseras över till telefonen. Ett jävla krångel skulle det vara!

 

Fick i alla fall ett tips att gå in på audiko.net , där fanns färdigklippta låtar, topplistor och ett program så man kunde ladda upp sina egna låtar och klippa dom på två sekunder. Perfekt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback