Ny Karriär?

Jag, mamma, Anna och Linnéa tog en tur till Tierp för att handla. Såhär lite mor & dotter utflykt hah, det blev väl mest blommor och mat, jag inhandlade lite grejer inför kvällen, grädde, grenadine, citronjuice, lime, fruktsoda..

 

Man kan kanske gissa på ingredienserna vad jag och Soffan skulle göra senare på fredagskvällen.. Vi förvandlades till supergrymma bartendrar och gjorde succé-drinkar..

 

Kolla in här, drinkarnas drinkars topplista:

 

maddeleen eriksson

Frozen strawberry daiquiri Riktigt sommrig drink, eller ja den är ju nästan som en efterrätt faktiskt .

 

maddeleen

Stars and Stripes- Godaste shotten någonsin? Inte så stark men smakar gräddtårta, bara det ....

 

maddeleen

Mango Sour med lite annanas i också

 

maddeleen

Smurf

 

maddeleen

och såklart den goda 43:an

 

Det är bara att inse att vi borde byta karriär :P

 

 

Nu denna vackra lördagskväll ska jag ägna mig åt att packa.. Imorgon åker jag till Mariefred, kollar in lägenheten som redan är klar innan vi sticker till Halmstad en vecka på måndag.. Kommer tillbaka till Örbyhus några dagar över min födelsedag sen såklart :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

vi är grymma! :D

2010-05-16 @ 15:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback