Afterski1000

Kan ju börja med att säga att Looptroop var riktigt riktigt bra igår.. Så bra att jag vaknade pigg och gick till jobbet med ett leende på läpparna 06.30.

 

Väl på jobbet jobbade vi på som tusan (gjorde säsongens sista dagstäd) och blev klara redan till 11. Då gick jag och Lovisa hem och grundade med havregrynsgröt innan vi sprang bort till lillapersonalen och mötte upp dom andra.. Resten måste ni uppleva själva. Grymt var det i alla fall och jag ligger här däckad med huvudvärk och grisrosa ansikte efter en dag med sol på en blekfis som mig..

 

Nu gäller det bara att tagga till igen, är ju nattklubb ikväll igen.. Höhö.. Käka något mer än gröten imorse kanske man skulle göra också så man är pigg ikväll och till imorgonbitti eftersom ja klockan ringer alldeles för tidigt för min sista dag!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Soffan

Härligt Madde, dig kan man alltid lita på ;) Sweet!

2010-05-04 @ 13:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback