Problem

Jag vet ingenting längre det är ett enda enda virrvarr i skallen på mig nu.

 

 

  1. Åka till el Stockholmo imorgon för att träffa liten del av Ramis folket
  2. Jobba måndag och tisdag
  3. Åka till Örbyhus tisdag kväll, onsdag eller torsdag morgon för att sen gå på The Baseballs på torsdag kväll
  4. Åka tillbaka till Mariefred på fredag?
  5. Jobba lördag och söndag

 

 

Till allt det jobbiga nu då. Jag önskar jag hade en bil.. NU måste jag bestämma till punkt och pricka när och hur jag ska åka .. Vet inte vilken tid jag ska ta mig till stockholm eller hem överhuvudtaget, kan inte bestämma mig. MEN när/om jag bestämt mig och ska beställa tågbiljett så kan jag inte betala den eftersom jag tappat bort min dosa till att föra över pengar på internet. Jävla smurto...

 

Jag önskar jag kunde hitta en fungerande bil på typ blocket för 5000 spänn som jag bara kunde slå till på just nu i denna sekund så vore alla mina problem borta! (Hur jag nu skulle kunna betala för den eftersom jag inte har min internet dosa, tror inte snubben med bilen tar kort ;) )

 

Jag vet att det inte är några stora problem alls det här men jag kan inte tänka klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback