Regn regn regn

Efter en veckas uppehåll är det svårt att veta vart jag ska börja. Ungefär som när jag ska börja städa upp min extrema oordning, i vilken ände börjar man??

 

 Jag letar jobb, vilket jag tycker är jättesvårt såhär på avstånd. Jag vill gå in på arbetsplatsen och prata med dom personligen om jobb. Det går inte när jag sitter här i Mariefred. Tro mig, jag vill inte gå in någonstans här och söka jobb..Efter att jag slutar på Anna på Torget hoppas jag att jag aldrig med behöver vara i Mariefred något mer. Jag har verkligen tröttnat på det här stället!

 

 Den här veckan har jag legat sjuk. Bland det värsta jag varit med om, feber, huvudvärk, magvärk, illamående, ont i kroppen och så fruktansvärt ont i halsen att jag vissa stunder inte ens har kunnat svälja mitt eget saliv!

 

 Så nu är frågan vad jag ska göra härnäst? Jo jag tänker sova lite framför tvn och tänka på att det är jobb som gäller hela helgen.. Ps. jag tänker drömma glada drömmar om att det spöregnar heeeela helgen så att Mariefred blir folktomt...


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

vad roligt att du tycker det! :D följa varandra via bloglovin? :)

2010-07-30 @ 17:22:35
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback