Underbar dag!

Imorse var sängen så skön så jag måste erkänna att jag tvekade lite inför våran skoterutflykt. MEN nu är jag hemma och dagen hade inte kunnat varit bättre..

 

Pelle, Niklas, Jesper, Jag, Mia och Malin gav oss iväg mot Helags efter lite frukost (bestående av varm choklad) på Rudolf.. Hur kul som helst måste verkligen göras om! Perfekt att man tagit skoterkort nu juh ;)

 

Kommer fler bilder från dagen någon annan dag för idag var  det Mia som var fotograf.. Så fort jag snott hennes kamera  lägger jag ut fler bilder.. Och jag kan lova att ni vill se dom. Det var helt galet vackert idag uppe på fjällen.. Strålande sol, klarblå himmel och faktiskt helt lagom kallt :)

 

 

 

 

Nu ligger jag här nyduschad och tänker ta mig en liten liten powernap innan vi ska till Funäs för en bio-kväll :)

 

Hoppas ni har det lika underbart som mig;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Underbart? Nja, du har det nog bättre än de flesta! Verkar skitmysigt! Vi ses snart!!!

2010-01-12 @ 18:14:34
Postat av: Soffan

wihoo, fan va kul du verkar ha! saknar dig <3

2010-01-12 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback