Three best friends

Idag har jag levt på Alvedon, nässpray och halstabletter. Det är inte så synd om mig för alla frågar hur jag mår och jag vill ha något, allt från en film, mjölk, sällskap eller en matlåda.. Men det är aldrig kul att vara sjuk och jag tror inte jag kan gå till jobbet imorgon heller så som jag känner nu. Men kanske lika bra att vara hemma och vila upp mig ordentligt antar jag och så jag inte smittar ner alla andra på jobbet..

 

Dagens sjuk-tips & trix jag fick använda mig av inatt:

  • Ligga på rygg för att må så lite illa som möljigt
  • Andas genom munnen (för att andas genom näsan var en omöjlighet)
  • Andas genom munnen, för då blir man torr i munnen och behöver inte svälja (eftersom det också var/är en omöjlighet..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback