Inte ett ord...

Det här är inte min dag.. Jag har inte varit sur, arg eller grinig sen jag flyttade men idag är jag allt samtidigt.

 

Jag har en fruktansvärd träningsvärk efter skottningen igår (skottningen som vi klarade av på rekordfart), mitt pannband är borta och jag åt alldeles för många knäckemackor till frukost så nu har jag ont i magen också.. Sen gör kaoset på mitt rum det bara värre.. Vart ska man börja?

 

Det som utlöste mitt hemska humör idag var nog när jag verkligen inte fick på mig mina pjäxor (eller inte mina, utan dom jag hyrt...) sen var allt skit.. Tog liften upp och träffade mamma och Alex sen åkte jag hem för att försöka bli på bättre humör..

 

På vägen ner från TUSEN höll jag faktiskt på att köra över en liten näbbmus som hade förvillat sig ute i slalombacken, om det var någon som ville veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback