Helg lyx

Idag var det ganska segt att gå upp. Trots att jag sov hela dagen igår, kollade på en film på kvällen vid nio och sov sen hela natten så har jag varit trött hela dagen.. Måste bero på min förkylning..

 

Vilket fall som helst så valde jag rätt dag att vara seg på. Väldigt lugnt på hela anläggningen (har hört att det ska vara bara 22 gäster på hotellet nu i veckan höhö) så idag fick jag till och med sluta två timmar tidigare eftersom vi blev klara med allt..

 

Idag  kan man nog känna allas glädje eftersom det äntligen snöade lite idag, bara att hoppas på att det fortsätter komma mer snö så kommer det bli kanonfin åkning nu till veckan :)

 

 

 

 

Haha idag på förmiddagen (när jag var som tröttast), satt jag borta i jobbbilen i Osthang efter en avsyning och väntade på att Tove skulle bli klar så vi kunde fara tillbaka till hotellet.. Sitter och kollar på hur det snöar, lyssnar på radion och känner hur skönt det är att bara för en halvminut sådär, få sluta ögonlocken och slappna av. Då PANG helt plöstligt slits dörren upp och jag får en näve snö uppkörd i ansiktet och som sen så fint hittar vägen ner innanför alla ytterkläder och tröjor. JODÅ, nu blev jag pigg i alla fall ;) Det som är kul, att det inte är stelt och tråkigt på jobbet. Men man får passa sig om man råkar slumra till hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback