Handla??

Jag har velat åkt ner till Funäs någon dag nu. Kolla kläder. Ni anar inte hur shoppingsugen jag är!

 

Men nu är det faktist såhär att jag har inget bröd, smör eller ost kvar (det åt jag upp för typ 10 min sen), jag har 1 toarulle kvar ingen tvål.. Eller jag kan säga såhär; det enda jag har är väl i princip spaghetti i massor, någon dl havregyn och en halvliter mjölk.. Jo ett paket fiskpinnar i frysen också!

 

Nu måste jag ju ner till Funäs och handla ;)

 

 

 

 

Kolla dom där jackorna, JAG VILL HA! Jag ska ha.. Skulle passa så fint på mig. Eller hur??

 

Höll på att glömma, imorgon ska jag kasta mig ut i backarna på en snowboard om det går som planerat (Y) hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback