Back again

Har inte orkat blogga något den här veckan för det tycker jag mamma gör så bra.. Värsta semsestern när dom är här uppe. Först hade dom megamycket (ett ord jag hitta på nyss?) mat med sig så det blir brakfrukost varjemorgon med gröt, mackor, juice och bäst av allt; ost haha

 

Sen är det här lugnaste veckan på hela säsongen och eftersom jag har besök så fick jag vara extra mycket ledig. Det känns nästan som om jag glömt bort hur man jobbar..

 

Idag är det torsdag som alla vet. Jag ska jobba 16-18 (avsyna alla ökända danskar) men nu först på dagen blir det nog ännu en dag i backen för mamma, Alex och Camilla i alla fall. Vi andra tjejer i Ramund har antagit en utmaning, vi ska skotta altanen på Brännet och det ska vi göra på mindre än en dag. Killarna bara skrattar åt oss och tänker sitta och kolla på när vi kämpar..

 

När dom skriver sånt här måste man ju bara försöka klara vadet ;)

 

"haha kom o titta på ramundbergets tjejer när de stolt och snyggt skottar rent basidan på brännet. en trevlig och på ren svenska skit rolig stund lär vi få!!!!!! men de e endå tur att vi har de små liven!!!!!! PUSS TILL ER TJEJER"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback