Pigg & Utvilad

Idag är jag nästan heelt frisk. Det är kanonväder ute men för att vara på den säkra sidan stannar jag inne.

Imorgon däremot... Då ska jag nog börja dagen med att gå på en Yoga-lektion 07:00 och sen ut i backen och åka bräda istället för skidor (någon gång måste jag juh lära mig..). Sen är det ju torsdag vilket betyder kvällsåkning och sen afterski och imorgon är faktiskt Jens P utbytt mot något coverband jag glömt namnet på.. Allt vore perfekt om det inte var så att jag börjar klockan sju på fredag morgon.. Kände helt plötsligt att torsdagen blev jobbig haha

 

Sen hittade jag en bild från i somras och kände att jag skulle snott med mig Alex tröja upp hit. Den passade ju så förskräckligt bra till mina byxor. Eller hur..?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback