Nu säger jag tack för idag

Jag blev inte riktigt så pigg som jag hade hoppats på men det gjorde väl inte så väldans mycket för det var sjukt lugnt nere i "relax-avdelningen" (höhö). Sålde inte för en enda krona. Så där satt jag, skar upp frukt och drack te och litervis med vatten!

Jag skulle ta lite bilder där nerifrån hade jag tänkt för att visa upp mitt lilla tillhåll sådär, men det glömde jag såklart totalt bort.. Kanske imorgon..

 

 

Efter jobbet sprang jag hem och värmde lite tortellinigratäng, mammas egna och den smakade gudomligt gott. Sen sprang jag vidare till stora personalen och kollade på halva Outsiders. HUR SJUKT VAR INTE DET?! Hon fick panik när hon såg tjocka människor. Det måste vara fejk och uppgjort hela inslaget.. Hon betedde sig lika som en som var rädd för ormar eller spindlar, men hon skrek när hon var nära en tjockis. Haha.

 

Här är en förkyld Madeleine som ska krypa ner i sin säng nu. Jag hoppas och ber till alla gudar att jag ska få sova någonting för den där nedrans månen!

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha...ja det skumma med Outsiders va att hon blev fullkomligt "botad" efter hypnosen....skumt!

2010-02-02 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback