Premiärbak i super-bakmaskinen

Idag när jag kom hem från jobbet var jag självklart tvungen att testa min nya bakmaskin jag fick i julklapp av mamma. Lätt som en plätt och underbart gott bröd kan jag lova!

 

Varit ner och handlat på Ica nu så jag köpte pumpa-kärnor, krossade linfrön och ett grövre mjöl. Imorgon ska jag försöka mig på ett nytt bröd. Känner hur beroendeframkallande det här är. Tusen möjligheter.

 

 

Brödet på bilden är ett vitt, superfluffigt bröd i minsta storleken. Man kan välja att baka på 500g, 750g eller 1000g.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul! Hoppas det blev gott:) Blir ju sugen själv nu att köpa en "Doris".....

2010-12-26 @ 02:59:51
URL: http://nickanvanamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback