Fjärde advent

Det är lite svårt att få julstämning här men vi gör så gott vi kan. Igår var det fjärde advent och vi hade faktiskt en mysig frukost och jag kokade gröt som jag självklart åt med farmors lingonsylt jag fick med upp..

 

Mitt senaste intresse är att mata fåglarna utanför vårat fönster, det kommer faktiskt massor av hungriga fåglar så jag funderar på att åka till Ica och köpa lite riktig fågelmat, annars fungerar gammalt bröd väldigt bra också :P

 

På eftermiddagen gick jag och Felicia ner och städade Spa-receptionen som ska öppna nu till jul. Det är tänkt att bara jag och Felicia ska jobba där så vi har rätt fria händer hur vi vill ha det där nere..

 

Klockan sju åkte vi ner till Funäsdalen, våran numera söndagstradition, Bingolotto. Jag tänker varje gång att jag inte ska köpa någon lott, men sen ångrar jag mig och tänker att "tänk om jag vinner", så sitter vi där i två timmar och kollar till programmet är slut och jag inte har vunnit ens 25kronor.... Jag som ville ha dom där tre miljonerna hehe...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback