Dagen efter

Igår det den stora kickoffen. Med föreläsningar om värdskap, Ramundbergets historia, mat och såklart fest. Idag är jag faktiskt rätt pigg, men blev ledig idag så ska nog ändå inte göra något speciellt. Har en liten plan på att jag ska gå ner och träna ikväll i alla fall :)

 

Men vad har hänt den senaste tiden då? (Då jag helt och hållet försummat bloggen..)

 

Jag har bakat lussebullar. Dom blev stora, få men väldigt goda. Stolt då jag aldrig bakat lussebullar förr..

 

Druckit gott vin bland annat...

Spelat spel..

 

Ätit på Gamla Veras..

och haft kickoff som sagt :)

 

Utöver det här har jag fakiskt jobbat, umgåtts, tränat och infört mina obligatoriska powernaps varje dag också hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback