Mardrömmar

Jag drömmer bara dåliga drömmar varje natt nu. Vilket sen gör att jag vaknar med ont i kroppen (ungefär som efter ett sjukt jobbigt träningspass), förvirrad och fortfarande skärrad och rädd.
Drömmer jag inte att jag blir inlåst och dåligt behandlad av en familj i USA så kan det vara som drömmen jag vaknade av nyss...


Jag, mamma, Alex, Camilla och Lovis(!) var på något som jag tror var någon version av Rudolf uppe i Ramundberget (Niklas jobbade där i alla fall)... Vilket fall som helst gick brandalarmet och alla var tvungna att springa så fort man bara kunde så långt bort som möjligt. Det snöade och jag hade tappat mina skor, Lovis hade blivit en liten valp igen och var jättejätterädd. Det var flera bränder och flera explosioner vi var tvungna att fly från, det var helt galet. Helt plötsligt vaknade jag med ett hjärta slog i 110 och med drömmen som jag fortfarandde trodde var sann. INTE OKEJ!





Efter
att jag vaknat av drömmen gick jag upp och gräddade pankakor till frukost, till mig och Niklas. Är jag inte snäll så säg.....

Nu är det lite samtal som ska ringas. Vi ska ringa till Ramundberget, jag ska ringa till posten här i Mariefred och fråga om jobb... Berättar sen hur det gick :)



Det där kanske kan bli jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback