BloggSemester

Det har som blivit lite bloggsemester nu en vecka, all inclusive.... Jag har hunnit vara hemma och kollat lägenhet och jobb som jag skrev sist. ödet verkar inte vilja att vi bosätter oss i Gävle till vintern så jag åkte tillbaka till Mariefred med lite att fundera .

På onsdagen åkte jag och Niklas ner mot Halmstad där 25årskalas, Ullareds-shopping och lite allmänt Halmstads-häng väntade.. Redan på onsdagkväll hade Ante och Kicki övertygat om oss att en till säsong i Ramundberget med dem vore najs..

Igår var det sen tänkt att vi skulle komma iväg skapligt då det är en bit att åka men efter sovmorgon och en tur mot Båstad till Torekov kom vi inte iväg förrän efter klockan tre och det var efter tre som den längsta resan började. Jag tror vi var tvungna att stanna och köpa något att äta tre gånger och sen ska vi absolut inte glömma den över en mil långa bilkö vi blev stillastående i.. Men tänk vad skönt det var att slänga sig i soffan i lägenheten i Mariefred sen!


Just nu kan jag lova att det är ett enda virrvarr i skallen på mig... Vart ska jag bo, vart ska jag jobba, utbildning eller inte och så vidare.....? Vad som känns enklast och mest logiskt just nu, det är att vi åker upp till Ramis och gör en vintersäsong till, boendet och jobb klart fram till maj nästa år och sen satsa på kanske Gävle eller nagelutbildningen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback