Livet är underbart

I söndags jobbade jag 8-18 sen sprang jag snabbt som attan hem och bytte om och blev sen hämtad på skoter upp till Tusen där i princip hela personalstyrkan här uppe var samlade för grillning och öl. En helt galen fin dag hade det varit och man dog ju nästan lite på kvällen. Helt klarblå himmel och strålande sol uppe på fjället. Där satt vi och hade det bra.. Man kan inte fatta att klockan var åtta och man satt och solade.. Vi valde säsongens finaste dag!

 

Sen igår började det bra men var lite molnigt, fin skidåkning om det inte var så att jag gett upp det där nu. Så jäkla less på skidor nu..

Sen mer häng och lunch på brännet i solen som brände riktigt ordentligt trots molntäcket för.. Hem och duscha för att sen ta en fika på villan.. Kvällen slutade sen i Funäs då vi kollade på Kenny Starfighter.. Kalle blev livrädd för ormar och Lovisa låg på golvet och höll på att dö av sitt skrattanfall.

 

Idag är en fin dag men otroligt blåsig så jag stannar inne och chillar. Spotify, reggae på högsta volym. Lite städning på det här så det inte ser ut som en orkan här bara...

 

See you later. Life is great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback