Wake up Wake up

när jag skulle börja på min utbildning (som verkar mer krävande än vad jag trott) så är det såklart att det inte ska gå felfritt, en länk hade försvunnit så jag kunde inte fortsätta.. Imorgon kanske? Då kan jag städa huset idag så slipper jag allt tjat om det !

 

 

 

Jag gillar inte att gå och plocka efter AleC och mamma. Men det är tydligen mitt jobb när jag är hemma.. Och jag kan även tipsa om att ni inte borde gå en mil i gummistövlar, man (jag iaf) får väldigt ont i knäna. Just nu är jag livrädd att jag har fått nå problem med mina knän, jag som älskar att gå, springa och hoppa omkring!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Nej, det är verkligen pisstråkigt. Vissa dagar är sjukt tråkiga . . Usch. Varför kan man inte få massa pengar & arbetslösa kompisar så man kan åka iväg nån vart? Snart Madde, då är det vår tur ;D

2009-11-10 @ 15:54:33
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback