Vi gillar helt enkelt att vara ute på äventyr

Camilla och jag hade ju bestämt oss för en lugn helg. Inte en droppe alkohol skulle intas heller.. Camilla höll det nog sämst när hon tog halva explorern och drog ut på krogen ;) Jag var hemma, en cider till maten i fredags så nja ingen självdisciplin hos någon av oss haha..

 

 

Jag började kolla i min kalender vad vi har gjort alla helger.. Jag började bläddra bakåt.. Ja förra helgen var vi i Gävle, liksom helgen innan det och innan. Behöver jag säga att vi va ut helgerna innan det också? Jag har inte varit hemma en enda helg sen i somras när jag jobbade i Öregrund eller nu på hösten när vi åkte upp till Ramundberget och då var jag ändå inte hemma och tog det lugnt..

 

 

Jag hittade totalt två eller tre helger jag varit hemma under ett helt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback