Så det så..

Jag kände mig så snäll nyss.. Jag bakade scones till mamma och gott blev det (ja jag kan ha ätit lite jag med men vadå haha) ! Har inte tillbringat kvällen på badet som jag hade tänkt.. Jag fastnade på msn med mina framtida arbetskamrater (Y) Det här blir toppen det!

 

Lite tidigare idag ringde någon från någon statistisk undersöknings bla bla bla.. Vilket fall så (snäll som jag är idag ^^) ställde jag upp på lite frågor.. Det jag undrar är hur kan dom tro att alla ska svara ärligt på alla frågorna? Visst, vad ens föräldrar jobbar med och om man är religiös är inte så jobbigt kanske men sen när dom börjar fråga om sjukdomar, om man knarkat, är deprimerad och har ångest? Eh ja jag knarkar eller? Hundratals frågor som bara fortsatte i 25 (!) minuter..

 

Nu ska jag göra en spelningslista på Spotify; The Best Of The Best ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback