Jag har ett iq på...

Så här ser dom riktigt givande konversationer ut mellan oss i familjen ut, på facebook... Haha

 

 

- Mest troligt inte hahahahah
- siv o viv -det känns som jagf inte kan prata, jag måste berätta något.. din dotter är stum
- söäg då
- men det var ju det som är hemligeheten
- godnatt
- vet du hur svårt det har varit och försökt dölja i 19 år?
- jag är ju döv så jag har ju inte förstått det...
- va sa du?
- jag ser inget... jag är nog blind
- jag har en berguv i huvudet!
- det är mitt fel... att du mår illa

 

Det lät som vettigt för stunden, just nu undrar jag mest vad vi egentligen pratade om... Men "håll käften det är det här som är kul" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback