Tiden bara flyger iväg

Nyss var det sommar. Imorse började julkalendern och jag flyttar nästa vecka. När hände allt?

 

Har jag nämnt att jag älskar mig just nu? Jag älskar mina tänder haha Jag älskar att kunna äta utan att allt fastnar i tänderna och jag älskar att jag inte längre är en "tandställningshora" som man så fint kan bli kallad bara för att man skulle kunna "dra" någon? Ehh? Hahah

 

Annars så måste jag faktiskt hoppa in i duschen nu innan jag hoppar ner i sängen eftersom jag ska upp och jobba klockan 6 imornbitti. För tääskigt! Just jah, packa måste jag också göra eftersom jag sover hos Anna imorn ><


Kommentarer
Postat av: Henriette <3 Har jule-konkurranse!

Så kul header du har :D

2009-12-02 @ 22:28:35
URL: http://www.pinkrosa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback