Madeleine söker..

.. sina skor..

 

Vi var och bada och basta och när vi ska gå var det roliga slut. Mina skor var borta. Kvar stod ett par i samma modell fast bruna och snörda på ni vet det där typiska kill-coola sättet .. Det var samma storlek men någon med betydligt bredare fötter som tagit mina. Jag badar runt dom här nu istället. Jag menar vad ska man göra, gå hem barfota i snön?

 

 

Det jobbiga är att jag jobbar i mina svarta nu mera försvunna skor. <det jobbiga är att jag börjar jobba imorgon klockan sju..

 

Imorgon har jag två mål/uppgifter. Att få tillbaka min skor är prio ett och sen ska jag fixa matavdrag så jag slipper gå hem och äta lunch när jag jobbar.. (matavdraget är klurigt, dom drar av 35kr men sen får man 39kr, så just nu tjänar man pengar på att äta på restaurangen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback