Long long day

Jag sov otroligt skönt ute i Järlåsa, men kanske var på grund av att jag gick upp klockan 5 igår och sen jobbade till 17.00 .. Inte världskul men pengarna kan ju vara bra att ha ..

 

Som sagt så sov jag otroligt bra och var inte ens trött när jag skulle gå upp efter 5 imorse.. Blev lite svartvinbärste innan man gick ut och mötte kylan! Har varit en riktigt lång dag idag, och jag har mest suttit och tänkt att jag vill att klockan ska gå fortare (vilket gjorde att den gick ännu mer långsamt..) men sen blev klockan äntligen fem och arbetsdagen var slut. Äntligen skulle jag få komma hem till Örbyhus igen .. Har inte varit hemma eller sovit i min säng på en vecka nästan! Och jag har inte träffat min andra halva på en vecka. DET är illa ..

 

Men nu är det verkligen inte långt kvar till min flytt! Jag måste packa eller åtminstonde skriva någon form av lista så jag vet om jag måste köpa något, ett par extra långkalsonger kanske ? Haha jag har liksom frusit arlset av mig nu när det varit 5 minus , hur ska det då gå med 25minus i flera månader i sträck?

 

Imorgon blir ännu en tidig morgon eller, jag får sova till 7 i alla fall.. Imorgn tar jag mig en tripp till Uppsala med mamma och sen möter jag upp Sofie för lite att kolla läget i "Muppsala"..

 

NU skulle jag egentligen tvätta och städa massa och till och med vara så ambitiös och färga lite kläder.. Mne det är svinkallt och jag tänker inte förflytta mig bort från värmen här under täcket . Möjligtvis för att gå och hämta flera lussekatter :)

 

En sak till bara.. Här får ni min juliga spelningslista ;

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback