Hope there is someone

Nu sitter jag här på mitt lilla rum och äter banan. Har tagit en paus i upp-packandet och sitter och funderar lite. Det är en skum känsla det här. Någonstans vill jag gråta lite bara för att det känns så ensamt just nu. Men nej ..

 

 

 

Jag fick inte bo där jag trodde att jag skulle få bo (typ i min fantasi hah), utan det här hör egentligen till Ramis-stugby. Lite taskig standard och så men jag har ett eget rum och jag har hört att vi kanske skulle få avdrag på hyran också så , ja varför inte ..

 

 

Jag börjar jobba på måndag morgon klockan sju (satans tidigt också) sen jobbar vi förmiddagen , sen luch och litet möte och prova arbetskläderna. Imorgon är alltså jag ledig, då ska jag köpa liftkort hämta personal id-kort och lite såna där grejer. Jag önskar jag hittar en julklapp till pappa, Alex och mamma någon dag också!

 

 

Klockan är sju och jag skulle kunna gå och läga mig. Dödstrött blir man av sånna här äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback