Halv åtta hos mig

Dagens middag blev en mycket enkel rätt. 225grader i ugnen och in med en baguette och lite pommes frites en kvart senare är det klart.. Dricka till det tog jag vad som fanns, ett stort glas julmust. Man tager vad man haver. Åh jag hitta precis en karta panodil *lycka*

 

Tdus var här och gjorde mig sällskap, kollade på Las Vegas (en totalt underskattat serie) och pratade om allt möjligt. Jag fick dessutom en julklapp (som jag typiskt nog inte får öppna förrän julafton, hur ska jag kunna hålla mig?)

 

Imorgon kommer farmor med hemlagade köttbullar, hon tyckte ag behövde lite hemlagat innan jag åker och jag kan inget mer än att hålla med.. På fredag kommer mormor och säger hej också (eller hejdå kanske?) och jag har hört en liten fågel viskat i mitt öra att hon har bakat lussebullar !

 

 

Jag blir som frisk av att bara tänka på hur bra livet är egentligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback